Support

Geen dienst is perfect, kaarten kunnen altijd beter. Hieronder de mogelijkheden voor vragen, opmerkingen en om bugs/verbeteringen als "tickets" in te sturen en te volgen.

Support Forum

Klanten met een Map5.nl abonnement hebben, indien gewenst, toegang tot de Map5.nl Support Forum/Mailing Lijst. Gebruikers van de gratis dienst kunnen wel de berichten lezen op het forum, maar geen berichten sturen.

Issue Tracker

Stel je vindt een fout, of je hebt een goed idee voor een verbetering. Deze kan door iedereen ingevoerd en gevolgd worden via de Map5.nl Issue Tracker.

Monitor

In principe is Map5.nl altijd "up" 24x7. Storingen worden automatisch (SMS, email) naar ons doorgegeven door een externe "uptime robot" die continu de onze services bewaakt. Mocht je toch een probleem ondervinden, kijk dan eerst op de de Map5.nl Uptime Monitor.

Versies

Van tijd tot tijd zullen kaarten ververst worden, fouten opgelost etc. en in opeenvolgende versies van de diensten opgenomen worden. Een versienummer is in beginsel: jaar.maand bijvoorbeeld 15.5 voor de mei 2015 versie. De versies en wat daarin zit, of komt, zijn te volgen via de Map5.nl Versies.